مهرک در جلسه ارائه پویانمایی‌های برگزیده

1401-06-28
اشتراک گذاری

جلسه ارائه هفت پویانمایی برگزیده دبیرخانه رویداد بازارپردازی تهران در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برگزار شد.

به گزارش مهرک و به نقل از خبرگزاری مهر، پویانمایی‌ها همواره محوری ترین حوزه برای معرفی شخصیت‌ها در حوزه کودک و نوجوان بوده است و بسیاری از مرچندایزها (بازارپردازی‌ها) در سراسر دنیا حول محور پویانمایی شکل می‌گیرد و سپس اقلام جانبی دیگر حول شخصیت‌های پویانمایی به جامعه معرفی می‌شوند.
با توجه به نقش و اهمیت پویانمایی در بازارپردازی فرهنگی، طرح‌های برگزیده پویانمایی هماورد بازارپردازی تهران به منظور مشارکت، تولید و توسعه در مرکز گسترش سینمای مستند تجربی و پویانمایی و با حضور دکتر حمیدی مقدم رئیس مرکز به صورت حضوری و مجازی ارائه شد.
در ابتدای این مراسم امیر محمد دهستانی معاون مرکز ضمن معرفی مرکز گسترش به معرفی ظرفیت‌های این مرکز در حمایت از محصولات پویانمایی و مشارکت در آنها پرداخت.
پس از صحبت‌های دهستانی، آقایی دبیر هماورد بازارپردازی تهران ضمن تشریح این هماورد و اهداف آن حضور و مشارکت مرکز گسترش را در این رویداد بسیار مهم دانست.
در ادامه مجموعه پویانمایی «بیز بیز پشه» یکی از گروه های پویانمایی است که در این جلسه بررسی شد. زهرا عرب مدیرعامل استودیو هدهد فیروزه‌ای سازنده اثر و سمانه سادات حسینی مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات مهرک (بخش کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر) ارائه این پویانمایی را برعهده داشتند.

اشتراک گذاری

ثبت نظر

نظرات

اولین نفری باش که نظرش منتشر میشه

مطالب مرتبط

ورود / ثبت نام
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد